Jeg har ingen fasit på dette, men som Kark skriver skal du lete godt for å finne frem her, tråder som tar av og går i helt andre retninger mm....
Undergrupper: F.eks 5. SS-Pz.Gren.Div WIKING deles i a) personligheter innen 5. SS-Pz.Div. Wiking og b) Avdelingshistorie, kanskje ikke det beste navnevalget men et tema som tar for seg historien til Wiking, verving, rekruttering osv.
Håper på flere innspill, muligens Bjørn har noen tanker rundt dette som har vært lenge i "gamet"?
Men en liten ting vil jeg skyte inn, brukerne av forumet må ikke misforstå dette slik at alle skal legge ut noe dokumentarisk her. Det får hver enkelt avgjøre selv, men det er gledelig når det kommer noe slik her. Ser også på de store internasjonale fora feldgrau.com axis history forum når det blir lagt ut noe nytt dokumentarisk her så er pågangen på forumet oppe å går igjen. En god venn av meg John MOORE legger ut titt og annet materialet som han har funnet på disse foraene.
Ser også at mange websider som er laget om 2 verdenskrig og et eller annet tema, hvis ikke nettstedet blir tilføyd nytt materialet dør det ut og blir het statisk. Jeg har en rekke eksempler på dette.
Jeg er meget imponert over danskenes
www.4045.dk som springer over alle temaer, ta en titt på dette. Her er det motstandsbevegelse, SOE, Kommunister, Frivillige på tysk side, you name it.... Men det er nok en formidabel jobb å holde dette ajour som moderator vil jeg tro....