by nvolim » 03 Oct 2009 10:59
Hei,
Enig med Henrik!
Da jeg fatte interesse for emnet, begynte også jeg med å bygge opp en samling litteratur. Jeg søkte også informasjon på nett, og kom tilfeldigvis over denne siden. Her fant jeg mange tips for både litteratur og andre kilder, men det tok en stund før jeg turte involvere meg. Jeg var amatør, og alle her inne virket som profesjonelle forskere. Etterhvert ble spørsmålene for mange, og jeg mente jeg hadde kommet over informasjon om ting det ble spurt om, og tok sjansen på å dumme meg ut.
Jeg må i så måte rette en stor takk til mange inne på dette forumet (ingen nevnt, ingen glemt). Jeg føler jeg ble tatt godt vare på fra første stund, ingen spørsmål har vært for dumme, og folk har tatt seg tid til å forklare og veilede. Den måten jeg har blitt møtt på her, har forsterket mitt engasjement, og fått meg til å bruke mye mer tid på emnet enn jeg hadde kunnet forestille meg. Så mitt råd er å ta tiden du trenger, når du føler spørsmålene blir for mange, eller føler tiden er moden, ta sjansen. Er sikker på at du ikke vil bli skuffet.