Velkommen til forumet

Forum for ikke-faglige diskusjoner

Moderators: sirisvei, hans-g, nvolim

Velkommen til forumet

Postby Henrik » 25 Jun 2005 00:58

Vi håper at du vil ha glede av dette forumet. Ved å benytte forumet bekrefter du at du har forstått og akseptert forumets regler (http://frontkjemper.info/forum2/viewtopic.php?t=11).

Det er også et gradsystem i forumet: Jo flere poster du skriver, jo høyere grad får du.

Viktigst av alt: Post i vei! Ingen post, intet spørsmål er for dumt, ubetydelig etc. til å bli postet her!
Last edited by Henrik on 08 Nov 2006 18:57, edited 7 times in total.
Henrik
Administrator d.R.
Administrator d.R.

Ski8kk og bruk på forum??

Postby Guest » 05 Aug 2005 23:53

Jeg som historiks interessert, og som et opplyst og oppegående menneske håper av hele mitt hjerte at denne siden ikke invaderes av "krigsromantiske" nynazier.
Håper at adm er nådeløs på dette området..

MVH
Guest

Det lover vi!

Postby Henrik » 07 Aug 2005 00:55

Denne siden er laget med den intensjon å spre kunnskap om den norske frontkjemperinnsatsen. Selv om stoffet presenteres objektivt og nøytralt, tar vi selvfølgelig full avstand fra den menneskeforakt som nazismen representerer. Vi ber derfor alle våre besøkende om å ikke engang gjøre dette til tema her i forumet.

La diskusjonene gå, men hold det på det historisk-faglige plan, og i en saklig tone.

På forhånd takk!
Henrik
Administrator d.R.
Administrator d.R.

Postby arildlo » 12 Oct 2005 14:22

Vil først takke for iniativet til den som startet dette forumet. Vi har behov for det.
Håper web master kan luke ut de verste overtramp, men alikevel tillate en livlig diskusjon.
Sidene her bør gjøres kjent. Både til allmenheten og ikke mindst til forskermiljøet og hobby historikere.
Jeg savner litt flere "tråder" her. Mulig jeg "møter meg selv i døra" da vi kan starte de selv.
De fleste av oss har et "sært" og snevert interessefelt. Disse sidene KAN kanskje samle de "sære" feltene, og samle de til en helhet så alle får bedre viten om frontkjemperne.
Arild............
arildlo

Flere tråder

Postby Henrik » 13 Oct 2005 13:30

Ja, vi burde absolutt fått diskusjonen i gang. Foreløpig har det gått dårlig.

Så til alle besøkende: Registrer dere og diskutér i vei! (Men hold dere innenfor reglementet.)
Henrik
Administrator d.R.
Administrator d.R.

Return to Ikke-faglig forum